16.11.12

Ez egy fura hét

Ige, tudom, hogy már több mint fél éve nem írtam semmit sem, pedig esküszöm, hogy sok dolog történt, de csak sorjában. Ha hétvégén lesz időm, úgy éljek, elkezdem.
De! Benne van a címben is, zavaros egy hét ez és még nincsen vége. Hétfőn reggel fagy volt, hát előszedtem a meleg téli dolgaimat, majd a nap folyamán hirtelen felmelegedett a levegő és azóta 13-14 fok van. Én nem bánom, de maradjon is így!
Ugyanaznap este éppen hazaestem a munkából, mikor eszembe jutott, hogy a laborban hagytam az MP3-mat, ami nem csak azert volt baj, mert másnap edzés közben nem tudtam volna zenét hallgatni, hanem mert egyszerűen tilos elektronikát bevinni a munkahelyre, különböző biztonsági előírások miatt. Ugyhogy az éjszaka közepén rohanhattam vissza érte.
Kedden, mikor hazaszaladtam vacsorázni, az asztalomon felejtettem az összes kulcsomat és a belépőkártyámat is, ergo kizártam magam az épületből. Az meg csak később derült ki, hogy mikor a kollégámat hívtam (mert mobil az persze mindig van nálam) hogy engedjen be, nem vette fel a telefont, mondván, hogy őt úgysem keresi senki sem.
Szerdán remek napot zártam, jó statisztika meg minden, büszke is voltam magamra. Az előző két nap után már hiányérzetem sem volt, egészen addig, még a hazaúton eszembe nem jutott, hogy én aznap semmit sem dokumentáltam, megint mehettem vissza.
Ezek után azon már meg sem lepődtem tegnap, mikor az egyik férfikollégám rontott be hozzám és két pillanat alatt feltúrta a fiókomat körömreszelő után kutatva. Azt ugyan nem talált, de volt ott egy kis darab dörzspapír... Hát én mondom, alig bírtam ki röhögés nélkül.
Na most van még vissza majdnem három nap hétfőig, azon gondolkodtam, ezt übererlheti még valami?

Nincsenek megjegyzések: